13 & 14 & 15 APRIL

I fredags vare först plugget o sen drog jag hem, jag typ stressade hem men jag vet inte varför, det var ju inte som om jag hade något att komma hem till xD
Ringde sarah och vi drog till sumpan och chillade och sen drog vi till sarah med petra. hemma hos sarah satt vi typ och tog det lugnt och dog av asgarv till shan atci, från sthlm live, så jävla skön!

I lördags vaknade jag av att mobilen ringde typ 20 över nio så jag svarade typ helt borta, utan röst. Det va en från jobbet som sa att jag skulle jobba idag o jag ba "VAAASAARUU?!, JAG SKA INTE  ALLS JOBBA IDAG" så det blev typ fett med problem så jag ringde mamma som ringde jobbet och då visade det sig att jag faktist inte skulle jobba! Jävla kärring o ringa och väcka oss! jag var FETT arg! xD
Sen drog jag hem för jag skulle läsa en jävla bok och jag läste typ halva sen pallade jag inte mer så jag gjorde iordning mig inför grillfesten på kvällen. Sen mötte jag sarah i centrum och vi åkte till typ alvik och på nockebybanan mötte vi rikard och jocke och vi tog sällskap resten av vägen. När vi kom dit hade inte en kotte kommit så jag och sarah var typ ensamma där för vi va tydligen fett tidiga. Sen började folk komma och det var fett mys där <3
Åkte hem till rikard och sov men det var jävligt svårt för jag låg och frös typ hela natten :(
Sen käka vi frukost och drog hem igeeeen.

Idag ska jag läsaläsaläsa och skriva fucking bokrecension om The Beach. JIPPI.
ajja, det suger hårt iallafall.


pusshej
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback