18 APRIL 2007, sjuk.



1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 ? vad står där?

"So, having no choice, it was me"

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?

En gardin och ett fönster


3. Vad var det senaste du såg på tv?

Desperate Housewives


4. Utan att se efter, gissa vad klockan är

14.30



5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?

Någonting som knastrar, jag vet inte vad det är och det är skitläskigt.


6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?

Jag kom hem från skolan


7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?

kollade runt på lite olika bloggar bara



8. Vad har du på dig?

pyamasbyxor och bh haha


9. Drömde du något inatt? I så fall ? vad?

Säkert, men jag har glömt vad.



10. När skrattade du senast?

vet inte


11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?

färg. rosa sådan


12. Har du sett något konstigt på sistone?

Inte vad jag kan komma på men det har jag säkert.



13. Vad tycker du om den här listan?

Den är ok oke

14. Vilken var den senaste filmen du såg?

Marie Antionette


15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?

Ett stort hus och massa kläder. och så skulle jag fettsuga every inch of my body så att jag aldrig mer blev tjock och kunde äta hur mycket glass som helst :D

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.

Jag äter oftast bara för att jag har så extremt tråkigt, alltså är det inte mitt fel att jag är tjock :(


17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?

Jag skulle förändra min egen ekonomiska situation så att jag blev rik :)

18. Tycker du om att dansa?
 
Nä jag kan inte dansa för jag är jude (and jews don't have rythm)


19. George Bush?

Han är extremt korkad och rätt lik en apa, faktist jättelik.


20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?

sonic eller barbie :D


22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?

Såklart, vill verkligen inte bo kvar i sverige... det är ju kallt :(


24. Vilka personer vill du ska svara på de här frågorna?

Alla för ifall jag går in på deras blogg sen så kan jag läsa deras lista och det är roligt :)

Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback