24 APRIL 2007

Vaknade vid åtta idag och började göra iordning mig inför plugget, ringde natta vid nio och gick hemifrån vid tio över. mötte natta i centrum och vi gick ner till tuben. Jag va sjukt trött så jag satt och sa konstiga saker och garva åt mig själv hela tunnelbaneresan till tcentralen xD
Dessutom lyckades jag göra bimboljud ganska högt offentligt ><
Såg banditpeter sen oxå för typ sjuttioelfte gången, jag tror han förföljer mig eller nåt :O
Sen drog jag vidare till skolan och SEN hem vid ett.. för att sen åka o jobba vid fyra >< PALLA! jag ville sjukanmäla mig men jag fick inte för mamma >< hahahah!
Typ stog och dog på jobbet men jag överlevde.
Imorrn ska jag och natta förhoppningsvis bleka slingor och hon underhåret. wiiiiie :D
PLUUUUS att jag får mina pengar imorn! AAAAAAAAAAAAAAH vad jag har längtat! :)

hihihh

pusshej :*
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback