25 APRIL 2007

Idag var jag hemma ifrån skolan pga av några anledningar. Ringde natta vid elva för vi skulle fixa håren idag. Åkte in till tcentralen och mötte henne vid tjugo i tolv och vi gick till taj mahal och fixade extensions till henne. sen köpte vi färg och hårspray.
Vi gick hem till mig och natta fixade med sitt löshår och jag tittade på. sen började vi blondera slingor och hennes underhår. mitt blev inge bra för det blev typ ingen skillnad :/
ska bleka nästa gång istället för att blondera. satte in nya extensions oxå, dom gamla var fett slitna o skit.
nattas hår blev sjukt snyggt!
sen åkte vi till solna och käkade, och jag va fett tönt för jag köpte en bok xD men jag hade ett presentkort som jag fick av skolan som jag hittade i min plånbok så varför inte använda det? haha..
fett läskig bok, "svarens bok".. frågar du en fråga o sen slår upp en sida så ger den ig ett svar. och det är asläskigt..
när vi skulle ta bussen hem va busschaffisen fett grinig så vi tog tunnelbanan istället >< jag hatar sura busschafförer!
nu borde jag fetplugga men jag är så jävla trög så jag pallar inte :(
jag har upptäckt att det är jobbigt att gå hem. det är typ uppförsbacke hela vägen hem >< fett jobbigt läge. men man får ju motion ^^
hihi xD

ajja, ska typ dra..

pusshej
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback