8 APRIL 2007

Igår drog jag hem till ingela för att chilla med lite kompisar till henne. På väg dit på tunnelbanan kommer det på en tjej med tre barn som ser typ likadana ut, smutsiga och snoriga. Dom ockuperar dom tre lediga platserna framför och brevid mig. Först börjar alla ungar pilla med sina skitiga små fingrar på min väska och hålla på med pinsen, sen sitter en unge o pekar på mig hur länge som helst, en sitter o råglor och den tredje fortsätter pilla. Jag tänkte att "dom ska nog gå av snart". Men nej, "mamma när kommer bagarmossen?" JIPPI, en station innan jag ska av, KUL!
Aja, dom var iallafall riktigt jävla jobbiga iallafall. ><
Sen kom jag till ingela, vi satt där o åt och drack sen åkte vi till jenny, drack, drack, drack, sjöng och drack. sen kollade vi på film och sov. Jag kan säga såhär, jag känner mi fortfarande full trots att jag inte ens var full igår ^^ Men det kan kanske bero på att jag och sarah delade på de tre sista cidrarna jag hade kvar idag. haha, det va kul^^
Okej, idag. Idag åkte jag hem från ingela, sarah kom hit, sen gick vi ut och drack cider i solen, fett mysigt :) Sen åkte vi till solna för att nyktra till från den tillfälliga snurrigheten. Det resulterade i svull på donken.


pusshej
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback