dear diary.

Orginell rubrik,?
Dagen har vart ovanligt bra, jag har lixom vart ovanligt glad.
Jag har skrivkramp i pekfingret också.
Idag skulle vi ha flyttat men han som körde bilen pallade inte så det blir imorrn istället, men det är bra för då slipper jag hjälpa till.
Jag ska jobba istället >< Sen ska jag ut och käka med släkten! yaaaay. NOT.
Faan då, nu har jag lov förihelvete! Jag har typ EN kompis som också har lov, bortsett från alla i plugget där det bara finns typ en jag kan tänka mig att träffa.
jag vill ha tisdag så jag kan få i mig lite cider o flumma med ingela, can't wait!
Dessutom ska jag kolla på extensions i veckan oxå. det ska bli kul förutom att jag typ inte har en spänn!!
Fika blir det väl några dagar. det blir mys. sitta vid kajen, väldigt mys! <3

well. jag är trött. sov gott.

pusshej.
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback