Man vill bara sparka sönder den där väldigt omtåliga glasdörren och sen lägga sig ner och dö!

Snart är det påsklov, något man verkligen ser fram emot. Spendera veckan med alla sina vänner på mysiga cafebesök, stressiga shoppingrundor, galna spelningar och underbara hemmakvällar, men NEJ! det kommer jag inte få uppleva under årets påsklov! Alla skolor i typ hela Stockholm har lov vecka 15 men min skola plus alla andra skolor i nacka kommun har lov vecka 14!! Jävligt roligt! Självklart har man heller inte en enda vän i någon utav nacka kommuns jävla skolor! Bara dom i sin egna skola. Dom funkar väl oxå.
Men ändå! Jag vill ju träffa mina vänner utan att behöva veta att dom ska upp klockan sju dagen efter därför kan vi bara leka tills nio! Jag hatar det här!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
DUMMA DUMMA NACKAKOMMUNJÄVLAR!



blä för påsklov.
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback