24 MAJ 2007

Uh, sist jag skrev i bloggen va typ den 9 maj :O det var ett bra tag sen typ ><
Dagen har vart väldigt lugn och skön. kom till plugget vid halv ett eftersom vi inte hade nån svenska vilket var extremt skönt. jag gjorde egentligen ingenting på industrilektionen utan gick runt som en jävla zombie. linnea va inte i skolan idag så det va jättetråkigt :(
Idag är jag typ sjukt jävla jätteglad fast jag inte ens känner mig så, men jag vet att jag är det, ialalfall att jag borde vara det ^^ Igår lyckades jag fan övertala mamma om en till piercing :O tog typ tio minuter att få henne o säga ja :S skuuumt! så imorrn blire en till piercing i läppen, på vänstra sidan :) sen på kvällen är det äntligen, konserten jag har väntat på i över ett o ett halvt år typ, 30 SECONDS TO MARS! asså shit mah god va länge jag har väntat på dom! och imorrn har dom äntligen spelning på globen med linkin park och blindside! dom är inte heller fel o se! har velat sett linkin park ett bra tag nu oxå!
Och idag har jag och victor vart tillsammans i tre veckor :) och jag älskar honom som utav bara tusan! <33333

efter skolan idag så ahde jag inte ett skit att göra så jag ringde natta och vi bestämde att vi skulle gå runt i stan lite men eftersom jag inte vågade inte åka till hennes skola o sätta mig (fryshuset) så jag satte mig på emotrappan istället ><
satt där i fem minuter sen tröttnade jag och ringde victor, han sa att han kunde rädda mig om tjugo minuter tills natta kom så jag satt och väntade på honom i typ 35 minuter. sen ringde natta o sa att hon inte kunde så jag gick i stan med victor ist. vi hann ses i ungefär 10 minuter sen skulle han dra o repa så jag följde med honom till slussen och sen åkte jag hem till pappa. i gullmars tänkte jag köpa ett äpple eftersom jag bara hade ätit två såna där små youhurt-burkar (fem cm höga, rymmer en halv dl youghurt ><) men inne på pressbyrån hade dom bara bananer!!!!! jag blev fett lack!! jag hatar bananer! palla lixom!

på lördag är det moshpit open oxå, ska bli fett kul! ser fram emot adept och union square! :D <3
och på söndag har tedh spelning så natta, jag och victor ska gå på den :)

well. thats it for now! pusshej!
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback