Byta skola?

Fyfan asså, jag vill så jävla gärna byta skola + linje. Skolan jag går i nu är helt fel för mig, vantrivs som satan. Jag gillar inte linjen längre och jag hatar skolan mer än någonsin. En jävla kaosskola är vad det är.
Jag får ångest varje gång jag ska till skolan och jag hatar det.
Eftersom att foto är mitt största intresse och typ det enda jag håller på med på fritiden (som inte är att träffa vänner osv.) så vill jag gå en fotolinje.
Jag klarar verkligen inte av min skola längre. Jag känner mig inte trygg eller bekväm där och har inte någon som är som jag. Det suger...som fan....
Jag skulle fan kunna hoppa in i ettan för att få gå en rolig linje i en bra skola, men inte börja ettan nästa år dock.
Fan jag blir galen. Jag har verkligen ingen jävla aning om hur jag ska göra. Så jävla svårt... >_<
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback