Helgen.

Fredag:
Var ledig i fredags så passade på & sova så länge som möjligt eftersom jag har börjat bli sjukt trött av mig.
Gick upp vid tolv tror jag, låg och kollade på TV och började sen fixa iordning mig. Drog till Victor runt tre eller nåt. Efter att ha varit hos honom inte alltför länge så drog vi till brunnsäng på spelning. Jag var fett opepp. Trött som satan var jag hela kvällen och spelningen var inte superbra kan jag säga. 40 spänn åt helvete typ! XD
Men men.
Vi drog därifrån vid tio eller nåt.. elva kanske.. Aja, tåget var försenat så vi fick stå & frysa i typ fem minuter extra >_<
det sög.
På tåget satt en bunt onyktra brudar som satt och sjöng (falskt) på ett antal dåliga låtar. En plåga. Sen satt jag och garva åt en snubbe som va skitrolig (inte alls, men då var han det), han satt och "skämtade" men sina polare. Pinsamt att jag sitter och skrattar med liksom...Så jag gömde mig bakom victors knän...
När vi kom till sthlm kände vi extrem hunger så vi gick till pundardonken och käkade och drog hem sen.

Lördag:
Gick upp och duschade runt tio. Fixade iordning oss och drog in till stan & mötte calle och louise.
Vi gick till oneoff där Victor shoppade :( Han köpte finfina kläder men jag blev avis för jag vill oxå köpa finfina kläder :(
Efter det gick vi till biografen och kollade vad det gick för filmer. Harry Potter gick, då, om 20 minuter så vi tog den eftersom ingen utav oss hade sett den XD Vi fick sugigaste platserna, längst fram. Hej nackspärr.
Filmen va bra men fick oxå då ångest över att jag hade slängt 100 spänn på en liten film man kunde ha hyrt för typ 40 spänn :(
Calle och louise drog hem efter bion och jag och victor drog till webhallen. nördarnas palats typ? Vi skulle bara fixa internet eller nåt så vi är inga nördar. Det var iallafall "stängt" så vi gick till nån annan affär.. kjell nånting...
Efter det skulle vi dra hem men blev stoppade utav snowboardgrejen vid plattan där vi stog i en kvart eller nåt.
Nör vi inte pallade mer så drog vi till tuben och åkte till kista eftersom jag också ville kolla i affärer :]
Hittade några snygga tröjor men när vi stog i provrummet så fick jag ångest för hur jag ser ut, vilket jag alltid får i äckliga små provrum så vi drog deppandes därifrån, jag var deppad. Hittade värsta sötaste mössan på H&M men mitt hår blev för platt och jag gjorde mössan ful så det blev ingen mössa heller ><
Aja, jag sparade ju pengar iallafall.....
Vi bestämde oss för att åka hem och jag var sjukt irriterad. När vi ska gå ut genom dörrarna från gallerian till bron som går till tunnelbanorna så går det en kärring med en barnvagn framför oss, klart som fan så stannar hon  mitt i dörren liksom och blockerar hela fucking vägen! Så jag trycker igenom mig och svär lite och försöker dra med mig victor men det funkade inte så han fick gå själv. Då blev han oxå sjukt sur på kärringen, hon gjorde oxå så att vi missade tunnelbanan. Tio minuter fick vi vänta, och jag var ashungrig och hade svinont i ryggen. Jag kunde typ inte bli surare.
Aja, sen kom vi hem. Kollade på svensson, svensson som är fan den bästa svenska serien EVER. Fan vad jag garvar åt det. Typ världens skönaste gubbe liksom...
Sen kollade vi på Hip Hip Hora som är extremt töntig med extremt dåliga skådisar i.
Sen sov vi....
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback