JA!

Hade ställt klockan på 11.00 och gick upp då. Satte mig vid datan och började sminka mig (sminkar mig alltid vid datan eftersom den står vid ett fönster där det är mest ljus). Runt ett åkte jag till kunskapsgymnasiet där jag skulle träffa nån rektor eller nåt. Mötte upp ingela vid gullmars eftersom jag inte hittade till skolan. Mötte rektorn vid två och jag visade henne mina betyg och vilka kurser jag hade läst. Hon berättade lite om skolan och programmet och jag fick sen träffa fotoläraren. Tillslut gjorde dom ett schema till mig vilket betydde att jag fick börja där!! :D Jag får till och med börja i tvåan eftersom jag har läst alla grundkurser inklusive dataprogram!
Så jag är en officiell kunskapsgymnasiet-elev från och med torsdag då jag börjar! :)
Så imorgon ska jag åka till skolan (gamla) och skriva ut mig därifrån, lämna lite grejer osv.
Jag är typ överlycklig just nu. Men jag kommer få kämpa som satan i början eftersom jag ar missat en hel del men det är det helt klart värt!
Det kommer vara ganska jobbigt att komma in mitt i terminen i tvåan, när alla känner alla..usch, jag som är extremt blyg oxå >_<

aja. wish me luck :]

Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback