Jag kan inte sova.

Jag är för pigg för att gå & lägga mig och jag hatar att inte en enda jävel på msn skriver :(
jag hatar er.
Jag har bestämt mig för att inte gå till skolan imorgon eftersom NO-arbetet är långt ifrån klart! Har gjort en framsida. :]
Så imorgon ska jag skriva hela arbetet på 5 sidor (!!!!!) så att det blir klart och sen skicka in det, istället för att gå till skolan utan arbetet, sen inte ha någon tid till att skriva skiten och sedan få IG. Nej, min ide är faktiskt bättre.
Imorgon ska jag oxå göra mig riktigt jävla snygg, om det går. Sminka mig riktigt bra, fixa håret, inviga min nya kjol och ha myskväll med mina brudar!
Jag tror vi ska vräka i oss Ben & Jerrys och därmed kommer min äppel-diet gå i spillror men det gör inget för jag kan fuska och fortsätta dagen efter. Men jag ska ju endast käka äpplen och glass, det är ju inte så farligt?
Fan vad gott med glass.... :(

Oh well. Nu ska jag fortsätta kluddra i photoshop och ruttna. Kanske dricka te eller kaffe?
aja, sov gott. pussgodnatt :*
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback