LOV! :D

Har äntligen lov nu! Så jävla skönt :D
Har typ inga planer i veckan förutom att jag ska shoppa lite nåndag :)
Helgen är proppfull däremot. På fredag har älskling spelning så ska gå på den med natta eftersom tedh har spelning tillsammans med honom, plus några andra band. På lördag har victor spelning i katrineholm så jag hoppas att jag får följa med dit eftersom jag och victor oxå har 6 månader då så det skulle ju inte skada och spendera dagen med honom >_< Anyways, fyller år på söndagen sen.
Can't wait...

Har precis färgat håret, i en röd nyans, hoppas att det blir snyggt och inte värsta totala katastrofen som jag är rädd för att det ska bli >_< Får se hur det blir sen när det är torrt :o
Igår var jag och fikade med Becka på Fotöljen som jag älskar! Cafeet är sjukt mysigt!
Jag var typ stammis där förut med fikar inte lika mycket längre.. :/
Aja, kvällen va jättemysigt, satt och pratade i flera timmar om allt möjligt. Becka är fan den enda jag saknar ifrån gamla skolan, ingen annan! Kan ju bero på att vissa människor visade sig vara jävligt falska och såna man inte behöver. Usch!

Den här dagen kommer btw vara väldigt seg! Hade tänkt gå på stan eller nåt men ingen kunde + att v'ädret är ju inte direkt det bästa! Fast mysigt är det ju :)
Så jag ska nog ligga och titta på teve hela dagen och vänta på att victor ringer, som har jobbat hela natten <3

Nej, nu måste jag smörja in ansiktet! XD

poozbaj<3
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback