Måndag.

Vaknade brevid Victor imorse klockan 8.30. Låg kvar och sov i tio minuter tills han var tvungen att gå upp. Jag låg kvar och halvsov medans han gjorde sig iordning. Han skulle på läkarundersökning eftersom han har fått ett nytt jobb :) Och jag skulle stanna hemma för & fixa lite skolor och så.
Victor drog vid tio och jag satte mig vid datorn. Såg att jag hade fått svar från kunskapsgymnasiet så jag ska dit imorgon med betyg och sånt :)
Ska strax åka in till stan och möta Victor :) Eftersom ingen utav oss har något att göra nu så ska vi gå runt i stan litegrann, vill vara med honom så mycket som möjligt nu innan han börjar jobba (nästan måndag) för då kommer vi knappt ses längre, bara på helgerna..
Men men,  nu måste jag fixa mig så Victor inte behöver vänta alltför länge!
pusshej.
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback