Skitfärg!

Färgade ju håret går, blev sjukt missnöjd! Syndes inte att jag hade färgat överhuvudtaget förutom att jag numera har orange-röd utväxt!?!?!?!??!
Kill me or something...
Nä nu blir det nog och färga skiten blont, men vet inte om jag vågar >_<
Tänk om jag tappar allt hår? :o Då skulle ajg seriöst hamna på psyket.. Liksom, om jag kan komma hem gråtandes efter ett frisörbesök efter att ha klippt bort några centimeter för mycket, hur skulle jag då reagera på och tappa allt hår? Wierd...
Idag var det tänkt att jag skulle följa med sarah och några andra till stan och shoppa lite men jag ångrade mig eftersom jag och sandra ska på bio och se supersugen typ halv fyra så jag hinner knappt vara där, plus att jag kanske ska till stan med natta imorrn.. Ikväll efter bion ska jag iallafall åka och fika med Becka :)
Nu ska jag äta frukost och göra mig iordning!
Pussbaj! <3

Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback