Studiedag.

Hade som sagt studiedag idag & hade planerat att träffa sandra och olivia. Gick upp vid halv tio och började göra mig iordning, käkade ett äpple och drog hemifrån. Åkte till sandras & olivias skola, (typ riddarfjärden eller nåt :s ) och mötte dom. Satt med sandra och väntade på olivia ett tag som slutade lite senare men sen runt ett eller nåt kanske så drog vi därifrån. Åkte först hem till olivia och hämtade hennes löshår som hon skulle ha till Gwen Stefani-konserten :] Vi kom alla tre på att vi var sjukt sugna på pizza så vi stack till en pizzeria och käkade innan vi gick till sandra. fyfan vad mätta vi blev :o men jag fick ångest, skulle inte ha käkat nån äcklig jävla pizza. Hatar pizza >_<
Efter käket drog vi hem till sandra och kollade på "Hur man blir av med en kille på 10 dagar", typ världens mysigaste film. Älskar den <3 Sen är ju dom jävligt snygga oxå, killen & tjejen. Sjukt snygga...
Drog hem efter filmen och självklart när vi springer till bussen så ser vi den komma, stannar vid busshållsplatsen och står stilla. Då saktar jag ner och säger att jag inte kommer hinna men sandra säger att jag kommer göra det och att jag borde springa över vägen och kliva på bussen, men jag ställer mig & tittar på den och inser att den ska stå där ett tag så vi springer över, kramar varandra hejdå, och jag kliver på bussen jävligt anfådd. Extremt bra kondition, ja. Nej.
Ringer Victor på bussen och snackar med honom hela vägen från Ekerö till Hallonbergen XD Det var kul. Älskar att jag ringer gratis till honom! 
När jag kom hem så lägger vi på eftersom båda tänker kolla på Andra Avenyn som vi har fastnat för (en töntig serie på SVT1). Men när jag sätter på teven ser jag att typ uppdrag granskning börjar >_< Jag blev hyfsat besviken...
Så jag fick sätta mig här vid datorn istället.. Inte kul...
Ikväll är det Heroes!!!!!!!!!!!!! :o <333  :D HAHA

Imorn börjar jag 9.30 enligt schemat jag kollade på som jag hoppas stämmer, och slutar halv ett :] asskönt!
Jag har även halvt bestämt mig för att byta skola om det är möjligt.
 
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback