Tisdag.

Jag är fan värdelös. Skolan går åt helvete, jag har insett att skolan inte riktigt är min grej. Jag har längre inte något som motiverar mig, jag får nästan panik när jag tänker på, är i, och inte är i skolan. Det är skitjobbigt. Den enda motivationen är att jag måste få hyfsade bra betyg så att jag någon gång i framtiden kan få ett bra jobb. Men det räcker inte, jag behöver något mer! Jag måste fan skärpa mig...
Dessutom hade jag lovat mig själv att jag endast skulle äta äpplen idag + dricka kaffe eftersom kaffe mättar. Nej men självklart inte, jag blir skitsugen på varm choklad & resten kan ni ju lista ut själva liksom... Käkade till & med choklad >_< Jag har fan en sjukdom, och den ska jag fan bli av med!
Jag tänker inte käka nån middag nu utan bara äpplen och kaffe. :] Det blir bra!
*Råkade nyss trycka på nån knapp så texten blev kursiverad och vägrar bli normal*
Imorrn är jag ledig för vi har studiedag och det är bajsbra tycker jag, fyfan vad jag ska sova!
Ska träffa sandrabby oxå <3 Saknar henne sjukt mkt. Vi ska käka Ben & Jerrys hela kvääälleeeeen :D Och det där passar inte ihop med det här inlägget men ignorera det.
Idag sa jag för första gången hej till polackerna, råkar också vara polackerna som vi vet knarkar. Läskigt. Dom stog ute & rökte när jag skulle gå ut och då öppnar den ena dörren åt mig och då är man väl för fan tvungen och säga nåt! Emot min vilja eftersom jag minst sagt HATAR dom.

Nu har jag suttit vid datorn alldeles för länge för jag fryser som satan så skriver inget mer nu.
pöss. <3
Add a comment!
Postat av: zeth

Jo jag vet hur det känns. Kände mig ful och fet också hela tiden förut, spelade ingen roll vad folk sa osv. Men det gäller att bättra på självförtroendet, umgås med folk som får en att må bra och inte falla in i något destruktivt mönster.

Postat av: zeth

Jo precis. Men säg den tonårsbrud som inte haft problem med selfesteem liksom? Det kommer med åren så att säga, nu låter jag fett överlägsen och "åh jag är så mogen" men det är ju så.

2007-10-09 @ 20:09:11
URL: http://zeth.blogg.se
Postat av: zeth

Jo, säkert de flesta killar också, men de snackar ju inte om sånt, sen har de väll inte samma fixering som vi har.
Jo, men jag har sämre dagar också. Men jag vet ju att folk tycker att jag ser bra ut osv. Det verkar ju lite otroligt att alla konspirerar emot en och ljuger liksom. Men det är skitsvårt, vill att du ska inse hur vacker du är men det går ju inte. Man måste komma på det själv liksom :(

2007-10-09 @ 22:15:29
URL: http://zeth.blogg.se
Postat av: zeth

Jo, men killar pratar ju inte direkt känslor med varandra på samma sätt. Jo så är det ju, det tar ju tid. Men man får helt enkelt fixera sig vid de delarna man gillar. Är det något i sitt utseende som man kan fixa utan att lägga sig under knvien så är ju det bra. Att ta hand om sig själv och sitt utseende får en att känna sig bättre, tycker jag iallafall. Tack :)

2007-10-09 @ 23:12:47
URL: http://zeth.blogg.se

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback