Tjejkväll

Igår, fredag, var Natta, Petra & Sarah här hos mig och det var tänkt att vi skulle ha tjejkväll eftersom vi inte har sett alla fyra tillsammans på sjukt länge! Tror nationaldagen var senast...
Iallafall..Träffade Natta runt ett kanske och vi tog bussen till sumpan för att hyra film till kvällen. Det stog mellan en film som hette 2:37 och Number 23. Vi valde 2:37 för vi trodde den andra skulla vara seg osv trots att jag verkligen vill se den. Får väl se den med Victor eller nåt...Efter det åkte vi hem till Natta och ämtade lite grejer och sen hem till mig. Hemma hos mig hjälpte hon mig med mitt naturkunskapsarbete som jag då fortfarande inte hade börjat skriva på >_< Men vi kom igång iallafall och skrev litegrann. Sen blev det dags att möta Petra & Sarah på prisxtra där vi skulle handla lite grejer. Vi skuttade ner dit, bokstavligt talat, vi skuttade. Vi köpte 4 Ben&Jerrys, lite nudlar och dricka och gick hem till mig. Sen kom Kalle som bara skulle vara med oss i en halvtimme innan han skulle på nåt, men han var hos oss hela kvällen. Vi skrev klart mitt arbete som blev skitdåligt och sen skulle vi kolla på filmen. Vi fick inte igång teven för kontrollen funkade inte och det funkade inte & sätta på den via teven själv heller. Så vi satte oss i soffan med en varsin B&J. Vi snackade sex, sexställningar, sexpinsamheter och andra sexgrejer. Det var kul.
Sen blev det segt och jag och natta skulle ta ut våra hårrullar som vi hade sagt i så vi fick fint lockigt hår :D
Kalle drog hem och vi satte oss och kollade på filmen i mitt rum istället. Jag & natta höll på & somna så vi tänkte gå o lägga oss och Sarah & Petra hakade på.
Imorse kollade vi klart på filmen, det va ganska bra men hemsk. Den handlade om en tjej som tog självmord på en skoltoalett och sen fick man se hela dagen och följa med massa deprimerade människor och i slutet fick man se vem som dog. Oväntat. Man fick se hur tjejen tryckte in en sax i blodådran i handleden och hur det sprutade ut och sen forsar ut blod. Så jävla äckligt och verkligt... Men det var bra....
Nu har dom precis dragit hem och jag ska strax åka till stan & möta victor och sen dra hem till honom :) <3

måste fixa grejor nu, harebra! pusshaj.
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback