Trött!

Gud så trött jag är! Helgen har varit upp&ner. I fredags var vi på neverstores spelning på bengans, jag och victor, träffade sarah, petra, kalle + två okända XD
Var väl inte direkt värt. Lyssnar inte på neverstore längre, men dom är fortfarande bra. Och helvete vad mycket fjortisar det var där! Rosa, gröna, blåa, lila, (eller borde jag säga råwsa, gröwna,blåwa och liwla hjerta) slingor hit och dit. Kryss, tårar och hjärtan under ena ögat ditmålat med eyeliner och fullt med skrik överallt >_< hatar dom.
Efter spelningen åkte jag och victor hem. När vi kom till s-tälje var klockan 19.16, tiden då bussen gick. Så vi skulle springa till bussen, stog beredda på tåget och när dörrarna öppnades började vi springa. Vi hann till bussen och när jag skulle ta upp mitt busskort så var det  borta! Gick samma väg som vi sprang tillbaka för o se ifall det låg där nånstans och började typ böla, inte stortjuta utan endast tårar, eftersom jag fick halvt panik ifall vi skulle komma hem eller inte och att jag skulle vara tvungen o köpa ett nytt som jag inte ens har pengar till. Hittar det inte men kommer på att jag har förlustgaranti så det löste sig halvt. Gick in till sl-grejen i väntsalen och frågade hur man beställde sms-biljett. Kärringen kunde inte ett skit och inte heller svenska. Frustrerande som satan! Hade lust att klappa till henne för att få ut min ilska på nåt!
Vi dissade henne och gick till bussen, väl på bussen frågade vi busschaffisen om smsbiljett men han visste nog inte heller för han var en snäll gubbe som lät mig åka utan biljett :)
Kollade på idol osv sen.
I lördags hände inget intressant.
På söndagen hade jag fullt upp! Flyttade sängar hit och dit så nu har jag en jättestor säng i mitt rum, eller iaf större än den ajg hade innnan som nu är hos min pappa.
Flyttade över alla bilder och musik + annat skit till nya datorn från den gamla som jag ska lämna in till gamla skolan snart.
Juste, polisanmälde också mitt busskort som förlorat så jag kan få ett nytt av SL (fett lame, ge mig ett nytt bara så jag slipper betala resan till skolan i hundra veckor?)

Idag hade jag min första fotolektion i skolan :) Gjorde en bildanalys och fick lite fotouppgifter :)
På lunchen gick jag till frysan och mötte natta och vi åkte sen till stan och köpte latte till lunch, jag köpte latte.
Sen åkte vi till min skola och hon satt med mig när jag fixade en uppgift. Efter det drog vi tillbaka till hennes skola och jag satt med henne på pianolektionen och lyssnade + tittade på när hon och hennes sånglärare övade sång.
Sen åkte vi hem.
Vi ska förövrigt skriva ett åsiktsbrev till typ..regeringen? om hur mycket vi HATAR sverige! XD

nu ere vänner. puss!

Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback