Dagen änsålänge..

Har fortfarande inte gjort så mycket idag, suttit vid datorn och halvt tittat på TV.
Gjorde dock en god smoothie, den blev inte så god som jag ville att den skulle bli meen det var nog för att jag använde mig av det som fanns hemma, men har bett pappa köpa massa frukt och sånt nu så jag kan bli ett riktigt proffs! :)
Har även fixat håret, satte i extensions idag och jag älskar mitt hår idag! Det är lockigt från igår då en i klassen fixade mitt hår och så har jag lockat löshåret så det är verkligen supersnyggt nu, enligt mig.
Ska nog ut och ta mig en cigg nu, rökte för typ tio minuter sen men jag har verkligen inget att göra och då brukar jag alltid kedjeröka så why not?
Skriver kanske lite mer sen om min verkligen sååå händelserika dag...

Halvt dålig bild på håret



Smoothien
Add a comment!
Postat av: Sandra

Det var skitsnyggt, lockigt långt hår är hur fint som helst, men jag orkar aldrig fixa. fin är du <3

Postat av: CYKA

vacker bild :)

2008-09-14 @ 19:52:53
URL: http://cyka.blogg.se/

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback