Första skoldagen

Började som sagt en ny skola idag, frisörlinjen på St. Eriks gymnasium. Var ganska nervös när jag kom dit vid nio men det släppte när man väl satt i aulan. Vi hade upprop och allmän info och sen fick vi gå klassvis till frisörsalarna. Fick en jävla massa papper och sen fick vi gå hem.
Dessutom går det, tack och lov, en 90a och typ tre 91or i min klass så jag går inte bara med massa småglin, haha.
Anyhow, det känns jättebra och jag vill till skolan redan nu, haha!
Dessutom har jag ett väldigt bra schema och kan ju välja bort massa kurser som jag redan har läst :)
Efter skolan åkte jag hem till mamma och vi satt och hällde i oss kaffe och kedjerökte, mysigt.
När jag skulle åka hem från mamma tog jag sällskap med Natta in till stan, gick även runt lite med henne ett tag och sen åkte jag hem till pappa.
Tog med mig kamerastativet från mamma för jag har velat haft det jättelänge men har inte orkat släpa hem det när jag har varit där men nu orkade jag för en gångs skull. När jag väl skulle ta en bild så dör självklart batteriet till kameran så det ligger på laddning nu, kanske tar lite bilder senare ikväll.

Nu ska jag kolla lite på tv men kanske skriver lite senare igen, ha det bäst!

xoxo
Add a comment!
Postat av: Lisa

Åååh! Men det är ju grejen.. har ju inte heller nån för tillfället, haha. Jävla typiskt. Ingen av mina närmaste vänner skulle kunna tänka sig o så :p eller ha tid. Man får försöka fram tills dess då!

Postat av: Fredde

Men hej .. Oj .. Är det inte en Bullet-tjej? :-)

2008-08-19 @ 00:21:54
URL: http://farsan666.blogg.se/
Postat av: Lisa

Joru! :p haha, så lär det ju bli annars.

2008-08-19 @ 17:10:38
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback