Sömnproblem?

Jag kan inte sova. Vet inte vad det beror på men jag känner mig inte tillräckligt trött..
Jag är dessutom väldigt uttråkad och har inga cigg, vilket gör det hela väldigt jobbigt..
Jag funderar på att skaffa sömnpiller med tanke på att jag har haft svårt att somna i flera månader, om inte år..
Är det någon som vet hur det fungerar med sömnpiller, OM det fungerar osv?
Eller om någon har några tips på hur man kan somna lättare?

Jag vill sova...
Add a comment!
Postat av: Anonym

Tackdu! Ja dom är grymma :)

intressant blogg du verkar ha också.. du är skit söt!

2008-08-17 @ 11:49:30
Postat av: Lisa

Tackdu! Ja dom är grymma :)

intressant blogg du verkar ha också.. du är skit söt!

Postat av: Veegh

Jag tror att sömnpiller ska funka :) annars så skulle dom nog inte sålds i butik (: Visst... alvedon,iprem osv hjälper inte för mig. Jobbigt...

2008-08-26 @ 21:50:22

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback