i could'nt be more bored

Åh jag hatar verkligen att bara vara hemma helt själv och sega.
Speciellt när pojkvännen gör detsamma hemma hos sig.
Men baby är sjuk så då finns det inte så mycket att göra förutom att hoppas att han mår bättre snart.<3
Jag funderar på att måla naglarna men vi har ingen nagellacksborttagning (långt ord förövrigt) så det lär ju inte bli så snyggt om jag målar över det gamla.
Funderar även på att fixa en ny design till bloggen, då går det åt massa timmar till det och då har jag ju iallafall något att sysselsätta mig med..
Städa rummet kanske?
Diska?
Sy gardiner?
Göra flygplan utav papper?
Spy?
Låter inte så lockande..
Jag kan inte gå på krogen heller för jag har inte råd med en öl.
Ne, det här suger.
Jag tror jag ska hitta på något kreativt. Det brukar alltid vara kul..

L a t e r s.
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback