Rest in peace, bebis.



Idag vaknade jag av det värsta samtalet jag någonsin haft..
Min mamma ringde med ett otroligt hemskt besked, vår katt Musse är död.
Musse var min bebis, min bästa vän, mitt allt.
Han var verkligen inte som alla andra katter, han var verkligen speciell.
Den bästa i hela världen.
Usch, jag kan verkligen inte förstå att han inte finns längre.
Det saknas något inom mig..
Vissa människor förstår inte hur svårt det är att förlora ett djur, det är precis
som att förlora en människa, om inte värre.
Jag levde med Musse i flera år, han var den sötaste och snällaste katten ever.
Han fanns alltid där, han var där när jag kom hem.
När jag kom hem för att träffa mamma efter att jag hade flyttat ut.
Men nu finns han inte där längre.
Min bebis finns inte där.
Min bebis finns inte längre.
Han kommer dock alltid finnas i mitt hjärta, och jag kommer ALLTID älska honom mer än allt.
Jag älskar dig Musse, vila i frid.
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback