this is our war

Hey you..
Sitter just nu och pular lite i photoshop, håller på med en ny design till bloggen. Har många ideer men det är inte lika lätt att få det precis som det ser ut inne i skallen.
Äsch, det löser jag på något filurigt sätt!
Ikväll kommer min baby hit<3 Han sov hos mig inatt men vi får sån jäkla abstinens av varandra så bara en dag utan varandra gör oss tokiga. Så han får helt enkelt sova här inatt igen! :]

Usch, jag har vart så jäkla trött hela dagen, sådär jobbigt trött när man bara fnittrar hela tiden, haha.
Höll dock på att somna på frisören, sittandes, när vi hade genomgång. Fick verkligen kämpa för att hålla ögonen öppna och inte ramla baklänges, och det blev ju inte bättre av att Emelite satt och masserade mig och flätade min lilla tofs haha. (Jag ryser när folk håller på med mitt hår, älskar det!).
Senare när vi hade bild fick jag en smärre utskällning utav bildläraren. Utav inget skäl. Jag frågade i princip bara ifall han hade ett papper som han skulle kopiera till mig som jag skulle använda till en bild som han tyckte jag skulle göra. Jag blev utskälld och han bokstavligt talat skrek att jag skulle kolla i min mapp. Visst, det låg fyra kopior i min mapp men vem fan gav han rätten till att svara mig så? Resten av bildlektionen satt jag och Erica och garvade utav tanken av att kasta en sax rakt in i skallen på honom, ni vet sådär snyggt man kastar tex. en kniv i filmer. Jäkligt spännande...
När jag sedan frågade om en påse, ja då var han på jättebra humör och svinglad och började skämta om att det var en systempåse. Humörsvängningar?  i  h a t e  h i m.

Anywayz,
tänkte fortsätta lite med mina bildarbeten så dom blir klara innan onsdag, så kanske jag får mitt MVG jag förtjänar.
Men innan jag lyfter en fena så ska jag ta en cigg och frysa lite! För nu är det som en bastu i mitt rum..

write u laterz!

Add a comment!
Postat av: Julia

Gud vad fin bild (:



ha det bra

2008-12-10 @ 15:23:34
Postat av: BJERNHAGEN

mycket snygg bild!

Postat av: zeth

Åh, jag kommer jättegärna :D Skulle vara kul att fira med folk man inte träffat förut ju ^^ Du för höra av dig när det börjar närma sig :)



(det stavas awesome ;))

2008-12-21 @ 19:40:27
URL: http://zeth.blogg.se/

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback