Aj!

Jisses vad ont i magen jag har! Eller hade kanske jag ska säga, det mesta har gått över nu men jag känner fortfarande smärta i magen.
Har ingen aning om vad det var för slags magont, har aldrig fått såhär förut, inte långvarig smärta iallafall.
Fick såna kramper att jag låg och grät och kunde knappt andas, skitjobbigt.
Men men, det har iallafall gått över litegrann nu.
Jag bestämde mig för att skippa multimedialektionen idag eftersom jag helt enkelt var för trött för det.
Istället åkte jag & mina två favvobrudar hem till ena favvobruden och drack kaffe samt rökte. Sedan åkte vi in till slussen för att gå på stadsmuseet och se någon ny utställning (icke min idé) men det var stängt på måndagar så det sket sig. Vi åkte sedan in till kungsan för att gå på moderna museet men vi kom på att det kostade så vi bestämde oss sedan för att åka till naturhistoriska som faktiskt är någorlunda roligt!
Vi gick runt där i ett par timmar och hade faktiskt kul, och sedan kom fredde dit också.
Vid sex började vi röra oss därifrån för att hinna åka hem innan busskorten slutade gälla. Vi hann.
Åkte då hem, åt och sedan kom kramperna. Inte så jävla roligt.
Imorn är jag ledig iallafall och den dagen ska spenderas med att slöa. As usual...

Ska nog börja röra mig mot sängen och faktiskt sova snart, är lagom trött men har en känsla av att jag inte kommer kunna somna inatt. Hade lite problem igår, jag & ingela. Men idag ska det gå bättre, punkt slut.


G'night!
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback