fuckday.

Igår var det ju hatdagen, och jag såg självklart inte fram emot den vilket jag har förtydligat i tidigare inlägg.
Jag bestämde mig för att göra det bästa av situationen så jag rökte, satt vid datan, fick ett ceperyck och klippte lugg och sen fotade jag mig själv. Helt otroligt roligt.
Blev väldigt nöjd med luggen även om det är lagom slarvigt klippt men jag anser själv att jag passar ganska bra i lugg.

               

Det här är alltså resultatet av klippningen.

Add a comment!
Postat av: Cassandra

Hej du, jag undrar om du skulle vilja hjälpa mig .. en fråga, har du haft ngn speciel sida att gå efter gällande html koder, grunder osv?
Eller är det egen kunskap, för jag skulle gärna vilja ha min blogg lite finare med eget tema. =)

Tack på förhand. Cassandra

2008-02-18 @ 03:06:50

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback