Oh, i'm back.

Okej, har inte skrivit på ett tag.
Har faktiskt varit ganska upptagen dom senaste dagarna, för första gången på länge har jag hållt mig sysselsatt nästan varje dag.
I förrgår började vi iallafall med träningen, vi ska sätta igång på riktigt nu, träna ca. 2-3 ggr i veckan, mucho bra.
Igår hade vi en otroligt bra dag!
Den började med att vi satt hemma hos josie o pluggade, inte så kul.
Sen kom fredde och bjöd oss på lunch.
Dagens plan var att åka in till stan & spela laserdoom med lite folk, så vid sju blev vi hämtade av matte och sen hamnade vi där.
Laserdoom var ASKUL! men vi förlorade mot 10 st 50cmpojkar i 10årsåldern.. haha.
Jävla nördar.
Iallafall, sen hängde vi på donken och någon bestämde att vi skulle åka till ett gocartställe där en av snubbarna vi var med jobbade, så vi åkte dit, fyfan vilket ställe!
Det var kanske sex ungdomar och en kille i 11årsåldern, några bodde/jobbade där. det var stängt så det var bara vi där. Det kändes som ett bortglömt ställe som ungdomarna har tagit över typ. Asnajs!
Vi började med att hoppa i en hoppborg haha, sen körde vi gocart i typ 2 timmar, sen fajtades jag och josie i sumodräkter :D och efter det körde vi i typ 20 min till :D
Seriöst, helt jävla underbar dag! hade så jäääävla roligt! :D

Idag var vi på någon jazzklubb och åt gratis lunch XD haha
Hatar jazz.

Om någon timme ska vi iväg och träna igen, pepp som fan!
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback