Usch..

Nu känner jag mig totalt jävla nere. Vilket jag iförsig har varit hela dagen pga att mina föräldrar älskar att göra mig totalt pissed off.
Idioter.
Lyssnar även på musik som får mig att minnas en viss tid vilket jag inte orkar just nu, villintevillintevillinte!
Gosh.
Hatar att jag saknar dig. Borde inte ens göra det, consider......
Men anyways, det är nog bara en liten period som jag har ikväll och förhoppningsvis lär den vara borta imorgon då det är alla hjärtans dag också. FUCK alla hjärtans dag. Överskattad jävla äckeldag där folk tror att man ska berätta för folk hur mycket man älskar dom. MY ASS! Det kan man väl säga vilken jävla dag på året som helst! Jeez. Död åt idioten som kom på dagen. För oss andra som inte har en jävla partner, vi ska sitta och deppa en hel dag och tycka jävligt synd om oss själva för att vi sitter där i mörkret helt ensamma.
Uch, jag spyr.

Så alltså, jag är deppig och alla hjärtans kuk-dag borde utrotas.
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback