cure me.

Jag skäms nästan för min usla uppdatering men what to do, jobbar som ett as så har inte tid eller ork att sätta mig och skriva ett blogginlägg, inte ens en liten hälsning på fem ord.
För jobbigt för mig stackars Burger King-arbetare.
Anyhow, påbörjar min...sjätte vecka tror jag, nu på Burger King, trivs fortfarande men kanske inte har kvar jobbglöden jag hade de två första veckorna men så blir det väl med alla jobb antar jag.
Idag gick jag dock hem fem timmar tidigare pga att jag inte mådde bra, eller jag mår inte bra nu heller för den delen.
Skulle jobba 11-20 men det blev 11-15 istället, väldigt skönt eftersom jag stog svimfärdig hela tiden.
Vet inte riktigt vad som har hänt med mig men jag klarar knappt av att stå upp, känner mig yr och svag i hela kroppen. Dessutom misstänker jag att jag har halsfluss på gång. Inte roligt. Inte det minsta roligt...
Okej... Det verkar inte som om jag har något mer intressant än det här att säga at the moment...
Så...Jag ber om ursäkt och vi hörs snart igen med förhoppningsvis lite roligare och intressantare inlägg.

Nu ska jag och min huvudvärk sova och tänka över om vi ska sjukanmäla oss för imorrn eller inte.

Sov gott era losers.
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback