Det står LOL skrivet i din panna.

Du är tamejfan helt jävla otrolig!
Tror du seriöst att du kan behandla mig hur fan du vill? Där har du fel för jag är ingen jävla leksak. Har inte du fattat det än?!
Så fort du tröttnar så kommer du springandes till mig och ber om förlåtelse blablabla.
PATETISK är ordet för dig.
För mig är du inget annat än luft. Du är inte värd mig för fem öre.
Ta ditt bullshit och dra det för någon annan som kanske faktiskt bryr sig, vilket jag tvivlar på.
Jag vill inte höra.
Jag är trött på att bli utnyttjad. Vill killar bara ha en sak utav mig? Sak och sak, händelse kanske jag borde säga.
Blir så jävla äcklad.
Jag är trött på allt som har med killar och göra, kärlek förstör en.

Over n' out.
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback