Måndag, efter lovet.

Jag är grymt nöjd med mitt lov, har vart asnajs. Men kunde vart asnajs-are. (?)
Kändes inte så jävla jobbigt att vara tillbaka i skolan faktiskt, har vart en soft dag.
Hade foto på morgonen men satt inte i lektionssalen utan nere i matsalen med lite folk man faktiskt kan prata med.
Efter lunch hade jag multimedia och det suger självklart. Läraren fattar ingenting, JAG fattar ingenting, och dessutom stinker han..Han har ett jobbigt och krångligt namn också så man vågar ju aldrig fråga om hjälp heller..
Smög iallafall ut från lektionen och åkte hem istället, helt värdelöst att sitta där utan och göra någonting.
Ska dessutom ha utvecklingssamtal idag *jippi...* och behövde åka hem innan, det skulle bli ganska stressigt & åka hem och sen tillbaka till skolan på en timme. Så jag skippade resten av lektionen istället.
Imorrn är jag ledig men funderar på & åka till skolan ändå och plugga för jag vet att jag absolut inte får något gjort här hemma och det skulle vara jätteskönt om jag hade gjort klart allt jag behöver göra den här veckan så slipper jag gå, eftersom det bara är resursvecka och jag är ganska säker på att man inte behöver gå på lektionerna om man har gjort klart allt.
Ska försöka vara duktig den här veckan och faktiskt göra allt jag behöver göra.
Men men, vi får se hur det går.
Och vi får se hur utvecklingssamtalet går, i'm not too happy about that...
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback