Torsdag.

Det är helt sjukt hur dagarna har börjat gå fort! Jag tror det är för att jag har varit i skolan varje dag nu (inte idag) även fast jag inte alltid har haft lektioner. Jag har blivit peppad till att börja plugga och få ordning på betygen osv., jag är peppad på att faktiskt hitta ett jobb och börja jobba, peppad på att börja träna och peppad till att sluta röka.
Känner mig aspepp!
Anyways, idag skulle jag ha börjat tio över nio med grafisk kommunikation men när klockan ringde vid sju så kände jag att jag vekligen inte orkade gå upp. Jag klickade väl på znooze ca. 10 gånger vilket förmodligen drev Ingela till vansinne. Men det märktes inte. När jag inte orkade höra den förbannade jävla signalen som faktiskt är en asbra låt så stängde jag av skiten och gick in på toaletten. Kände hur jävla ont i huvudet jag hade så jag tänkte att det var lika bra att stanna hemma. Så det gjorde jag. Ställde klockan på tio för att kanske åka in till skolan iallafall men jag måste ha stängt av den i sömnen för jag kommer inte ihåg att den ringde. Vaknade sen runt 12.
Nu har vi precis käkat frukost och nu ska vi ta med våra kaffekoppar och gå ut & röka :)




(btw, du är ett jävla skämt. Inte du, en viss person. Nu har vi fått det avklarat.)
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback