back.

Tillbaka från inaktiviteten, om det nu finns ett ord som heter så.
Har jobbat tisdag och onsdag på Burger King där jag och Josie har fått jobb. Det är faktiskt skitkul att jobba där. Trodde aldrig att det skulle vara det men där hade jag fel. Trivs skitbra!
Idag är jag dock ledig eftersom jag ska gå i skolan men jag pallade verkligen inte det. Ska jobba från 11 till 20 imorrn, låååång dag.
Victor har sovit här i många dagar nu och jag får laga mat åt mannen i utbyte på att han masserar mig, mycket bra deal.
Inte så mycket har hänt så jag har heller inte så mycket att säga förutom att jag faktiskt mår bra igen. :)

Idag funderar jag på att försöka städa. Fast det känns ganska onödigt eftersom min käre far kommer hem från Nya Zeeland om ca 1½ vecka.. Så jag har ju tid på mig..
Kanske lägger mig i solen någonstans och försöker bli lite brun och lyssnar på musik.. Lät faktiskt VÄLDIGT mycket trevligare.
Nu ska jag iallafall gå och lindra mitt nikotinbehov.
Och jag ska dessutom försöka vara lite mer aktiv i bloggandet och bdb:andet..

Goodbye for now.
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback