Gomorrn!

Just nu sitter jag och störs av ljudet från "ett-samtal-eller-sms-är-påväg-till-din-telefon!" ni vet, det äckeljobbiga ljudet som alltid låter om man får ett sms eller liknande samtidigt som man sitter vid datorn eller nåt.
Det har låtit ett tag nu men inte fan fick jag ett sms eller samtal....
Gud straffar mig för att jag kanske blev bombarderad av sms igår. Haha.
I fredags fick jag sluta tidigare på jobbet, jag hann svara "JAG!" först när en utav arbetsledarna frågade vem utav oss som ville sluta tidigare. Jag gick och köpte cigg, sen kom jag på att jag hade glömt att ge stämpelhäftet till josie så jag fick gå tillbaka till BK och lämna det. Uttåkad som jag var så stannade jag kvar på BK ett tag och snackade med folk, och fick lite gratis dricka av josie.
När det sen började bli lite för långtråkigt så åkte jag hem och väntade på josie som kom nån gång runt halv åtta kanske.
Vi hade inga direkta planer inför kvällen men sen beslutade vi oss för att dra och efterfesta med några kompisar.
Vi skulle inte festa innan utan festa på efterfesten.
Vi drog in till stan och väntade på BK, vi kanske verkar vara nolifers men fallet är bara att vi älskar vårt jobb och våra arbetskamrater.
Efter nån timme där åkte vi till medis, köpte cigg, svek BK, satt på donken och väntade tills totte och axel hämtade upp oss i en taxi, haha.
åkte hem till totte, blev ingen efterfest men vi hade det jävligt mysigt iallafall. Blev öl och massa prat osv.
Dagen efter, dvs lördag, försökte vi dra hem rätt tidigt och finputsa lägenheten innan min far kom hem men det hann vi inte riktigt med så vi fick göra det medans han var hemma.
Inget mer intressant hände under den dagen. Jakob tjatade på att vi skulle dra och festa med honom och några fler från BK men det blev inte av eftersom vi inte hade något att åka på :(
Det var den helgen, nöjd ändå.
Idag ska jag och pappa åka och lämna in min telefon som är helt fucked up, går inte att prata i den. Dålig teckning som fan.
Nu ska jag göra iordning mig litegrann och försöka njuta av dagen utan cigg......
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback