2 november.

Nu har jag äntligen kommit hem från thailand, eller jag kom hem i fredags men har inte haft tid för datorn förens idag.
Jag är iallafall sjuk så jag stannade hemma från skolan idag.
Helgen spenderade jag med Josefin som var på besök i stockholm, och markus.
Jag orkar inte berätta om thailand, jag kan bara säga att det är jävligt skönt att vara hemma i sverige!
Men däremot ska jag lägga upp bilder på allt jag köpte där nere, blev en jävla massa och shoppingen var helt klart det bästa! Mycket bättre än förra gången och mycket bättre utbud!

(Klicka på bilderna för större storlek)


        

köpte alltsomallt:
-12 tröjor
- 3 klänningar
- 1 rutig blus
- 1 rutig skjorta
- 1 vinröd adidaströja
-  2 väskor
- 1 bh
- 1 sjal
- 4 par skor varav ett par fick jag av pappa (dom vita)
- 1 flaska sminkborttagning
- 1 multiögonskuggagrej
- 1 ögonfransböjare
- 1 i rougeborste
- 3 nagellack
- 2 pack hälgrejer till skor
- 1 minneskort till mobilen
- 1 fjärrutlösare till kameran + extra batteri
- 1 ögonbrynspenna
- 1 aftersunkräm (fick en på köpet)
- 1 flytande eyelinerpenna som jag antagligen har glömt hos markus, finns inte med på bild.

allt gick på nästan 2000 spänn! hur billigt som helst! :D
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback