Hallå bloggen

Ingen uppdatering på flera dagar men vad kan man egentligen förvänta sig utav mig?
Inte mycket iallafall..
Jag kan berätta så mycket som att jag äntligen har fyllt 18! Det gjorde jag i tisdags och det firades med ett första krogbesök. Som sällskap hade jag Markus och några vänner till honom och Emelie från klassen, vi var på ett rockställe vid Rådmansgatan, Anchor. Det var karaeokekväll, hur kul som helst! Sjöng självklart inte själv, men det är så roligt att lyssna på andra som verkligen inte kan sjunga, speciellt med lite alkohol i kroppen, haha! Men det blev ju att man sjöng med lite då och då, det var ju inte som att någon kunde höra vem som sjöng!
Jag blev iallafall väldigt nöjd med min födelsedag, trots att jag hade en väldigt negativ inställning till firandet i början.
När jag vaknade på morgonen fick jag 10 röda rosor av Markus, hur gulligt som helst! Sen bjöd han mig på frukost på ett café, och i helgen blir det middag och Saw 5! <3
Av pappa fick jag en bärbar dator som jag just nu sitter och skriver på, älskar bärbara datorer! Så jäkla mycket bättre än stationära... Tack papi<3
Av farmor fick jag lite pengar, men det fick jag på arlanda precis innan vi åkte i Thailand, dom blev det ett par nya baggyjeans för när jag kom tillbaka till Sverige. Jag har inte träffat någon mer så vi får se mo det kanske blir någon mer liten present! ;D

Idag var jag i skolan för första gången på två veckor, har vart sjuk sen vi kom tillbaka från Thailand så jag hade inte varit där ännu. Det var superkul att träffa alla i klassen igen, har verkligen saknat alla gullungar!
Tråkig lektion dock, vi skulle ha samtal med vår mentor om hur det gick i skolan, och medans man inte hade samtal skulle man göra olika flätor på en långhårig docka. Det var som vanliga flätor fast i stället för bara 3 slingor skulle man göra flätor med 5, 7 och 9 slingor! Hur krångligt som helst, allt trasslade ihop sig och det var jättesvårt! Men tillslut fick jag in en teknik och det gick bra att göra flätor med 5 slingor, resten blev bara kaos. Det slutade bara med att jag satt och gjorde en skitball håruppsättning på min docka...
På samtalet med min mentor tyckte Cattis att jag var jätteduktig och som det såg ut nu så låg jag på MVG, men det är ju en kurs som håller på ända tills april men om jag fortsätter i samma takt så får jag MVG! Det var skitkul att höra!
Jaja, babbel babbel om säkert helt ointressanta saker, jag ska inte skriva så mycket mer förutom att jag och Markus ska på 3 Doors Down ikväll, varken han eller jag är pepp men det bara blev så. Han blev tvingad att gå med av sin kompis, som nu inte kan, så jag fick köpa hans biljett eftersom jag lyssnade på dom rätt mycket förut. Kan ju faktiskt bli kul, dom är ju trots allt bra, lite deppig musik bara..
Well, ska kanske vara lite social med Markus nu, ska försöka att skriva snart igen!
Ha det bäst!
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback