Helgen

Tänkte ta en liten snabb uppdatering om helgen.
I fredags var planen att bara ligga i sängen och slappa med film och onyttigheter hos Markus, men det blev en liten ändring. Vi var båda för panka för att dra ut på krogen så vi åkte hem till Daniel och drack en jäkla massa öl. Vi körde två olika ölspel och jag var sämst på båda så jag tror jag blev fullast av oss fyra den kvällen. Helt galet vad jag fick klunka öl! Usch. Man hinner verkligen inte njuta av ölen, det blir bara äckligt..
På lördagen tog vi bilen hem till mig en snabbis och sen tillbaka till Markus. Vi hade tänkt gå på bio men vi struntade i den planen och åkte och köpte onyttigheter och hyrde film den här dagen istället. Vi såg Mandy Lane som var helt okej, väldigt oförväntat slut men den var faktiskt helt OK. Vi hyrde även The Signal som var sjukt dålig. Tycker alla skräckfilmer bara blir sämre och sämre, alla senaste skräckfilmerna jag har sett har vart så sjukt dåliga så man inte vet vart man ska ta vägen. Det är inte ens läskigt att gå ut o röka efter filmen mitt i natten, och då har man fan inte lyckats med en skräckfilm!
På söndagen gjorde vi inte så mycket mer än att först åka till donken och käka och sen åka hem till mig. Vi började kolla på en film igår, Once, den började bra men blev så otroligt långseg, nästan så att man somnade fast man inte ens var trött. Så vi stängde av filmen och kollade på något fängelseprogram på TV istället.

Idag började jag klockan ett, vilket var otroligt superskönt men jag hatar bildlektionerna mer än något annat på denna jord (förutom SL och fjortisar, speciellt i en kombination). Har hunnit med en liten fika med Pat som jag inte har träffat på hundra år vilket var väldigt mysigt.
Så, nu sitter jag här med datorn i knät i min säng och har inte en blekast aning om vad jag ska göra.. Lite kaffe kanske?

Jag ska förövrigt börja banta/träna/äta mindre whatever. Jag ska bli SMAL.

over n' out sålänge!
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback