Helgen

Ja, jag är sämst på att uppdatera men skälet är enkelt, jag har gjort saker! Tänka sig..
I fredags hade vi inga lektioner utan då skulle frisör-2:orna färga och fixa våra hår för dom som ville. Jag bestämde mig för att färga utväxten och längderna, plus lägga in röda slingor, det blev verkligen skitsnyggt!
Klicka på bilden för att se resultatet;



När jag var klar i skolan så åkte jag och mötte Markus i slussen, vi kollade runt i några affärer, köpte en ny mascara, en foundation och hårspray + hårnålar. Helt enkelt sånt man behöver.
Sen tog vi bussen till Gullmarsplan från Skanstull och åkte hem till mig en snabbis. Bestämde oss för att gå på bio och bokade biljetter till Patrik 1,5 som vi hade tjatat om att vi ville se ett tag. Den var faktiskt väldigt bra! Och för att Josefin ska bli glad så vill jag även tillägga att hon gick på balen med han som spelar Patrik, och hon har hånglat med honom! Ja, hon tyckte faktiskt att det var väldigt viktigt att jag skulle nämna det, till säkert alla.
När filmen var klar så åkte vi hem till Markus och degade.

På lördagen var vi fast beslutna för att vi inte skulle ligga och dega framför TVn hela dagen så vi åkte in till stan igen. Vi köpte lite bandtröjor, jag köpte äntligen en skitsnygg Atreyu-tröja! Har den på mittenbilden men det syns inte så mycket. Köpte även en mössa som jag är lite kär i.
Sen åkte vi till Gullmarsplan och käkade, planen var att vi skulle käka och sen dra hem till mig. Men istället så bestämde vi oss för att äta och sen åka hem till Markus för att hämta biobiljetter som han hade hemma så att vi kunde gå på bio senare på kvällen, så det gjorde vi. Tog bilen från honom hem till mig, vi var rätt trötta på att åka kommunalt. Bokade biljetter när vi var hos mig, gjorde oss lite snygga och sen åkte vi in till stan och kollade på Step Brothers, den var faktiskt också bra, men jag måste säga att platserna vi hade var bättre än själva filmen, haha. Vi hade såna mysiga balkongplatser, har aldrig suttit på såna förut. Men nu när jag har gjort det så fattar jag inte varför man alltid sitter mitt i smeten!
När bion var klar så åkte vi hem till mig igen och la oss och kollade på TV, men jag slockade väldigt fort!
På söndagen hade vi en svulldag. Först käkade vi på donken och sen åkte vi hem till Markus, och på vägen så hyrde vi två filmer, köpte Ben & Jerrys, chips och läsk. Svullsvullsvull!
Fast vi blev besvikna på glassen så den åt vi knappt nåt av, därför blev det inte så mycket svull, haha.
Spelade en jävla massa Guitar Hero också, jag äger verkligen. Jag är bäst.
Kollade på filmerna och sen somnade vi.

Ja, det var en "kort" sammanfattning av helgen.
 Nu ska jag försöka skriva på Hantverksorienteringen, som var min plan för kvällen...
Add a comment!
Postat av: Lisa

Åh, jaså :D fan vad kul! Vill verkligen se dom om dom kommer hit.



snyggt du färgat också!

Postat av: Lisa

Ja men eller hur! Gah, jasså >.< åh så typiskt när det blir så alltså.. ja ingen orsak :D

2008-10-06 @ 23:06:54
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback