5 snabba

1. Vilken film kan du se om och om igen utan att tröttna?
New York Minute (lame, i know. men jag älskar filmen), Forgetting Sarah Marshall, Alfie, The Green Mile osv..
2. Vem skulle spela dig i Filmen-om-ditt-liv?
Sienna Miller, lätt. Snyggaste bruden ever. Alltså i Alfie..mumma.....
3. Var är film bäst - på bio eller hemma?
Hemma, eller det beror ju på. om det bara är en vanlig lite komedi är det mysigt att se hemma men om det är värsta effektfilmen så är det ju coolare och se den i större format ofc.
4. Vilken film-genre ser du oftast/helst på?
Komedi & drama typ..
5.  Om du skulle få vara med i en film, vilken skulle det vara?
Hihi new york minute, fast då skulle jag vilja se ut som olsen-twinsen, eftersom dom gör hela filmen, gah. så snygga..

Add a comment!
Postat av: tussen

Jag undrar bara vad du använder för smink på läpparna :O Använder du läppstift eller något? Jävligt snygga läppar iaf!

2008-09-14 @ 19:03:33
Postat av: tussen

Jag undrar bara vad du använder för smink på läpparna :O Använder du läppstift eller något? Jävligt snygga läppar iaf!

2008-09-14 @ 19:04:02

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback