Ännu en fredagkväll

Idag har jag inte gjort så mycket, det vanliga. Åkt till skolan, vart i skolan, åkt hem från skolan.
Inte så jätteintressant liksom. Fixade dock pluskort till mig, kom 45 minuter för tidigt till skolan och sen har jag köpt cigg. WOHO! Skitkul dag.
Ikväll gjorde jag faktiskt något. Jag och pappa var på middag hemma hos familjen som pappas flickvän bor hos, hennes familj i princip. Hon är från Thailand men har nu fått besked om att hon inte får stanna i sverige så hon måste tyvärr åka tillbaka på söndag... Det är verkligen skittrist, men jag ser det positivt, vi måste ju åka till Thailand och hälsa på! ;) Kanske till och med blir nu på höstlovet! Om jag har tur...

Anyway, det var jättetrevligt hos familjen...nånting.. Dom var jättetrevliga och roliga, och Noi (som pappas flickvän heter) är verkligen som en familjemedlem där. Synd att hon inte får stanna :(
Vi ska iallafall kämpa för ett nytt tillstånd!

Nu sitter jag och pratar med Becka på msn, jag har inget liv atm så jag måste sitta vid ääälskade datorn. Jag saknar Becka. Hon är sjuk och det är dumt för jag vill fika med henne hela dagen imorrn men det går inte! :(
Gah...Helgen lär suga...

Men men, what to do?

Nu ska jag nog ta en liten cigg i mitt pyttelilla fönster och hoppas på att jag börjar frysa så jag kan lägga mig i min mysiga säng under ett varmt täcke!
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback