Gomorrn

Har precis vaknat. Ville egentligen sova mer men det gick liksom inte efter att pappa sa att kaffefiltrena var slut, fick lite ångest då. Så nu sitter jag och väntar på att pappa ska komma hem med kaffefilter så jag kan få mitt älskade kaffe.
Dagens planer är att åka till Farsta och ta en shoppingrunda med mig själv. Tror det kan vara rätt mysigt att strosa runt själv i en klump av massa mysiga affärer.
Jag måste iallafall köpa en stor mysig halsduk, en mössa, en orange-beige-persika-färgad ögonskugga, en latte, och lite annat smått och gott!
Och det är sånt tråkväder ute så det gör ju bara allt mycket mysigare! :)
Nu ska jag lägga mig i sängen igen och kolla på Scrubs och vänta på pappa.

xoxo
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback