Gomorrn

Vaknade med huvudvärk för ungefär en timme sen. Jag tror jag är väldigt spänd i nacken, därav huvudvärk så alvedon lär äl inte hjälpa..
Igår kväll gjorde jag verkligen inte ett piss. Satt och läste massa bloggar, rökte, kollade lite halvt på tv, rökte, kollade bdb, rökte och sen bestämde jag mig för att sova för jag var så jäkla trött, som tur var. Somnade direkt, hur skönt som helst.
Idag...har jag heller inga planer. SKITKUL. Verkligen...
Jag gillar inte helger längre... Om 45 dagar tänker jag börja gilla helger igen.. (Fyller äntligen 18 då.)
Och om 31 dagar åker vi till Thailand! Längtar så sjuuukt mycket.
Thailand känns mer som mitt hemland än vad sverige gör. Jag trivs så fruktansvärt bra där, helt sjukt.
Världens bästa ställe so far. Måste ju uppleva USA också men jag tippar på att Thailand är bäst, det är ju paradiset liksom.
Nej, nu ska jag ta och förgifta mina lungor litegrann, känns att det behövs.

Laters!
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback