I hate mondays

Skippade hälsopedagogiken idag. Orkade inte gå upp tidigt för att ha lektion i 50 minuter och sen åka hem i några timmar. Så jag sov istället, är trots allt sjuk. Men ska snart dra till skolan och ha frisör & bild. Slutar sent idag och jag hatar det. Bildläraren brukar dessutom alltid hålla kvar oss för att han ska snacka så jävla mycket. Blir så arg. Jag har liksom inte tålamod att sitta och lyssna på hans filosofiska förklaringar till allt när jag vet att jag kunde vart påväg hem under den tiden. Jag blir väldigt arg.
Fast förra gången bjöd han oss på fika, så han kunde väl på prata lite, men inte överdrivet mycket som han faktiskt alltid gör!
Han är gay också. Det är rätt roligt att lyssna på honom men det blir faktiskt jobbigt i längden... :(
JAG HAR ETT LIV ATT SKÖTA!
Nej nu börjar klockan bli dags att gå så det ska jag göra!

xoxo
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback