I miss my J. <3

Dagen...
Skola.
Började med idrott som jag inte var med på pga att jag har ont i halsen och anar att en gullig liten halsfluss är på G. Dom som var med fick springa till Stadshuset och tillbaka, vi andra fick gå. Fan va drygt det var men jag gav inte upp, jag är förvånad över mig själv....
Sen var det lunch, alltid lika rolig och till följd av det hade vi frisörlektion. Också lika roligt :)
På vägen hem tog jag en annan väg, åkte med Joulie till Älvsjö där jag gick av och hon åkte vidare. Haha, tog samma väg igår. Vi garvade HELA vägen från skolan tills vi sa hejdå, och båda fortsatte garva när vi satt ensamma på tåget eller bussen. Relativt pinsamt, ja. Det hela handlade om köttbullar & malunmål eller vad det nu heter, haha.

Pratade ganska nyss med Josefin som ringde mig, FYFAN VAD JAG SAKNAR HENNE!
Nu är det fan snart en månad exakt sen vi sågs sist och det är helt sjukt!
Jag vill åka ner till henne och nick NU!!!! Och stanna där i flera veckor, men det går ju inte riktigt.. Får sikta in mig på någon helg och hoppas på att pappsen sponsrar mig lite. ;)

Imorrn är jag ledig, sjukt skönt så idag kan jag lägga mig näääär jag vill! Och sedan vakna när jag vill! :)
Älskar känslan.

Nu ska jag lyssna på deppig musik, men det gör mig inte ens deppig längre för jag mår så bra! Nu är musiken bara fin för mig.

xoxo
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback