Jag försov mig..

Japp, jag försov mig. Vet inte om jag kanske borde skriva "försov" mig, för det är ett mer passande ord.
Hade idrott som första lektion, den som jag missade då. Liksom, ååååååååh nej! jag som älskar idrott så mycket!!!!!
NOT.
Jag får typ ångest av idrott, det är inte det att jag är lat, lat är jag ju såklart men det är inte så att jag inte orkar vara med utan jag känner en skräck för idrott. Jah har alltid hatat idrottslektionerna. Ända från när man nu började ha idrott till nu.
Speciellt duschrummen, det är nog bland det äckligaste som finns. Det känns så jäkla ofräscht, typ som att man får fotsvamp och herpes så fort man kliver in på det blöta golvet, kanske till och med aids!
Usch, jag får panik bara jag tänker på det, ÄCKLIGT är det.
Och jag kan ju inte gå på en idrottslektion utan att duscha efter, det skulle ju vara snäppet värre. Och jag vill inte låsa in mig på en toalett och tvätta av mig där, för då skulle jag bli utmobbad av klassen... Så jag kan helt enkelt inte vara med!
Blö.
Innan jag slutade på Kunskapsgymnasiet så hade jag ett idrottprov inplanerat, och om jag skulle klara det så skulle jag få betyg i idrott, liksom tenta av det. Men jag hoppade av innan jag hann göra det! Så jäkla irriterande nu när jag tänker efter, jag kunde liksom ha haft betyg i idrott nu och sluppit (?) dom äcklia snusklektionerna.
Ibland blir jag besviken på mig själv...
Nej gott folk, nu ska jag nog gå till bussen eller nåt.
Laterzzz.


Slänger in en bild på mig, heeeelt nytagen dessutom!
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback