Söndag..

Vaknade upp hos en söt pojke och åkte hem relativt tidigt. Satt brevid en illaluktande gubbe på bussen, jag hatar sånt. Kan inte hjälpa att undra varför just jag blev den utvalda?
När jag kom hem så hoppade jag in i duschen och fixade iordning mig, sen tog jag bussen till Becka.
Klippte och färgade hennes hår, jag har inte sett hur resultatet blev, när det är torrt och stylat för klockan blev rätt mycket och jag var tvungen att åka hem. Men Becka blev tydligen jättenöjd så det känns bra! Haha.
Fick skjuts hem av pappa, var för lat för att åka buss och jag gillar inte att åka buss vid den här tiden plus att det är så jävla kallt ute!
Sitter och rå-fryser just nu men dricker te så jag börjar bli lite varmare...
Nej nu har jag inget mer att säga, förutom att jag är skittrött och ska upp klockan sex imorrn.

Goodnighty!
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback