Sol, tack.

Usch vilken dyster dag! Helt grått och dött ute.. Skulle inte tacka nej till lite sol! Kanske dyker fram senare?
Idag är det en sån här dag då jag bara vill ligga i sängen och dega framför datorn och TVn. Orkar inte ens tvätta bort gårdagens smink för att sätta på mig ett nytt ansikte, haha.
Igår fick jag reda på att min älskade tvillingsjäl, Josefin, kommer till Stockholm idag vilket gjorde mig väldigt glad! Vi kommer dock nog inte ses förens på lördag eller nåt eftersom hon kommer hit rätt sent ikväll och imorrn har jag och Markus halvårs-dag så vi ska nog spendera den med varandra, trots att vi spenderar i princip varje dag med varandra haha. Men halvårs-dagen är speciell! Jag har desperat önskat mig en låda med Ferrari-bilar, ni vet godiset? Dom rödaa bilarna iallafall. Jag är heeeelt galen i dom och det skulle bara vara så coolt och overkill att ha en låda med såna hemma, haha. Skulle inte känna mig lite tjock.... Haha.
Vi får se om jag får som jag vill men jag tvivlar på det, fast han har lovat!

Nu fick jag en liten kick på att spela The Sims, har inte gjort det på galet länge men jag vet inte om jag orkar sätta på min stationära, den låter så förbannat mycket! Gah, it drives me nuts!

Jaja, nånting ska jag väl hitta på!
Måste iofs göra en ny header men jag har inga najsiga bilder på mig just nu, det kanske kan bli dagens projekt?
Äsch vi får se helt enkelt!



Skriver kanske lite senare.

/A.
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback