Jag lever!

Hej där.
Tänkte bara meddela att jag lever, haha. Min uppdatering har vart lite sucky, i know men det ska det bli ändring på!
Har bara inte haft tid, lust eller ork då jag har spenderat nästan en hel vecka i streck med min älskade pojkvän och då har jag inte velat sätta mig vid bloggen!
Just nu är jag iallafall hos mamma och ska fömodligen äta här också, saknar verkligen att bo med min älskade mamma så det är mysigt att vara här, förutom att det är j ä v l i g t tomt utan Musse :( Men han har det bra nu uppe i djurhimlen!<3
Anywayz, jag har inga planer som helst idag. Typ spela the sims och plugga :( vill så jävla gärna dra ut men det funkar inte med min ekonomi, usch det här suger....
Äsch, jag överlever nog en dag tror jag!
Nu ska jag gå tillbaka till mamma och prata lite skit!

Puss och kram på er allihopa!
Add a comment!
Postat av: maaria

sv: vsg (:

härlig stil :*


Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback