Fredag!

Hellot there.
Kom nyss hem från skolan med en dunkande huvudvärk, har haft det enda sen jag vaknade, blä!
Käkade lunch i skolan idag faktiskt, har gjort det två gånger sen november kanske, haha. Känns så jäkla konstigt att sätta foten i matsalen nu förtiden, bara för att mina lektioner antingen slutar innan lunch, eller börjar efter så då äter jag alltid hemma. Konstigt det där.
Jag sitter iallafall med en latte från Espresso House som jag sitter och surplar på nu, jag tror anledningen till min huvudvärk var för att jag inte drack något kaffe imorse, jag är mer än beroende!
Kvällens plan är att kanske dra ut med Emelie, hoppas verkligen hon kan för jag är på världens party-mood! Vore tråkigt annars eftersom jag då får sitta hemma och uggla....Min älskling jobbar tills halv åtta och börjar sju imorgon, stackarn. Han är så duktig!<3
Men imorgon ska vi iallafall på bio! :) Jag hoppas jag får välja film för då blir det lätt Bride Wars med min kära Kate Hudson i, världens snyggaste brud.
Nej hörrni, nu håller jag på att kissa på mig, haha!
Uppdaterar mer senare! :)

Laterzz!
Add a comment!

Add a comment!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback